Norskr Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg har nå mistet jobben min pga en sykdom som jeg har hatt lenge. Har enda ikke fått diagnose da jeg akuratt for 2 månder siden begynte på behandling. Mister ikke jobben på grunn av sykdommen, men på grunn av fraværet (Ikke alt ble dokumentert) og at det ikke er mulig å tilrettelegge arbeidet med tanke på problemene mine. Har legetime i morgen for jeg er egentlig sykemeldt nå. Er 20 år å det var en lærlingplass jeg haddet. (Også mistet ungdomsretten) Har jeg noe muligheter for støtte fra NAV? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Du har jo krav på sosialpenger eventuellt arbeidsavklaringspenger. Ring NAV og be om et møte med en saksbehandler, jo raskere du gjør det jo bedre. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hvis du allerede var sykemeldt på oppsigelsestidspunktet, så har du sannsynligvis fortsatt rett på sykepenger. Hvis du er oppsagt på grunn av fravær grunnet sykdom så kan oppsigelsen være ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå