Gå til innhold

Hvem skal man velge?


Anbefalte innlegg

Noen som kanskje kan klare å gi meg sine synspunkter?
Skal gifte meg neste år, hipp hurra! Men da må man jo ha en forlover. Nå har det seg slik at jeg var nettopp det for en av mine beste venner for litt over et år siden. Vil mene jeg klarte den biffen greit. Men jeg vil gjerne ha min beste kompis som forlover.. En som kjenner meg utrolig mye bedre og som jeg har hatt veldig kule opplevelser med. Han kjenner meg tross alt best synes jeg.
Samt at fruen også digger ham som person..

Problemet er hvordan jeg skal løse dette.. Noen som har noen tanker om dette? MÅ man returnere den æren, eller står man fritt frem til å velge den man velger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg sjekket så er dette et fritt land så jeg er ganske sikker på at det ikke er noen lov som forbyr deg å velge hvem du vil. Problemet ditt er vel at han du var forlover til kanskje ikke liker det hvis han ikke blir valgt og bestevennen din kanskje ikke liker det hvis han ikke blir valgt.

 

Ta deg en prat med dem du, god kommunikasjon kan løse mye :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har allerede tenkt på det Belphegor.  :wee:  Fritt land og takk for det! :w00t:  Kommunikasjon har alt å si, det er nok ikke problemet. Greit å bare sondere hva folk tenker rundt dette. Er det fair å droppe en for en annen? Som jeg egentlig har tenkt, så slipper man jo å såre noen hvis man velger begge to.. Hvert sitt "ansvarsområde" og alle blir glade, men problemet da er at fruen kun skal ha en.. Ikke lett det her altså.  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...