Gå til innhold

Norge-Spania


Tåkefyrste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enig i at uansett trener så hadde nok ikke norge slått spania nå, men med en annen trener kunne vi vunnet pulja, sluppet kvalikken, og semb har ikke gjort mye bra for landslaget gjennom tiden, filosofien hans er jo at vi skal la motsatte lag styre og håpe de ikke scorer på oss, så kansje vi kan putte på den ene sjansen vi får i løpet av kampen..

 

Men nå kan jeg endelig heie på det norske landslaget igjen:)

Lenke til kommentar

Carew er utrolig god med gode spillere rundt seg, bare synd det ikke kommer til å skje på landslaget... Han har et utrolig rykk.

 

Jeg skjønner at han streika sånn som han ble tråkket på av hele støttesystemet etter slaget... Jeg synes J.A. Riise er en større klyse.. Hvem hadde ikke blitt forbanna hvis en liten drittunge har gått rundt å spytta på skoene dine

Lenke til kommentar
Carew er utrolig god med gode spillere rundt seg, bare synd det ikke kommer til å skje på landslaget... Han har et utrolig rykk.

 

Jeg skjønner at han streika sånn som han ble tråkket på av hele støttesystemet etter slaget... Jeg synes J.A. Riise er en større klyse.. Hvem hadde ikke blitt forbanna hvis en liten drittunge har gått rundt å spytta på skoene dine

At carew er en god spiller er jeg enig i. Det er holdningen hans jeg ikke liker. For det første. En slår ikke. En slår ALDRI. Riise blei overfalt, og om han spyttet eller ikke finner jeg fullstendig irrelevant.

 

For det andre. Carew er så overlegen at han mener han "burde" ha vært fast på landslaget lenge og blabla. Han bruker enhver anledning til å skryte av seg selv i media, og rakke ned på andre.

 

F.eks det intervjuet med vg (eller noen andre) hvor han sa "Hadde Semb vært litt smart, så hadde han jo ringt meg, så kunne vi ha ordnet opp i dette her". Litt tvilsomt at de skulle giddi det carew, da de prøvde en hel uke å få tak i deg på telefonen. Da er det DU som må ringe om du føler for å hjelpe. Er Carew som har takla hele saken feil, ikke NFF og CO.

 

 

Og til sist..jeg liker ikke Semb jeg heller, men man må da også se på de norske spillerene. Semb/Aabrekk drev hele kampen og mante spillerne fremover. Og hva gjorde de? De pissa i buksa og la seg 10 meter foran egen 16-meter. De er redde, tafatte og burde skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Ka pokker har holdningen med saken og gjøre? Kor mange ganger har vi ikke sett at det ikke går mellom trener og spiller som f.eks ferguson og beckham. Synd at noen spillere ikke får spille eller nekter å spille pga treneren ikke liker dem osv... Det er resultater som gjelder og ikke personlige holdninger. Det har aldri skadet noen å ha FOR mye selvtillit.

Lenke til kommentar

Stand up, if you love England

Stand up, if you love England

Stand up, if you love England

Stand up, if you love England....

 

Jeg er og vil alltid forbli en England patriot. Men har dog medfølelse for Norge, men de ble rett og slett totalt rundspilt av et bedre lag i dag og sist onsdag. Trist at dette skjer, men de burde gjort det betydelig bedre i gruppespillet, og det har de bare seg selv å takke for. Det at de må være avhengig av at Danmark skal gjøre en jobb for at Norge skal kunne gå videre, snakker for seg selv.

Det beste som kunne skjedd Norge (og som skjer) er at Semb går. Han er ikke god... Carew tilbake på landslaget hadde vert positivt synes jeg.

Lenke til kommentar
eg liker ikke Semb jeg heller, men man må da også se på de norske spillerene. Semb/Aabrekk drev hele kampen og mante spillerne fremover. Og hva gjorde de? De pissa i buksa og la seg 10 meter foran egen 16-meter. De er redde, tafatte og burde skjerpe seg.

 

Det er lite en landslagstrener kan gjøre for å trene spillerne teknisk - det gjør de i klubben

 

Han er imidlertid den som må motivere laget til å kjempe og prestere over evne OG ha taktiske evner til å legge slagplaner for VINNE kamper.

 

Kampen i dag var lik nesten alle kamper under Semb - tafatt, viljeløs, feig

 

Strategien var som vanlig - IKKE SLIPP INN MÅL - IKKE SLIPP INN MÅL - FOR GUDS SKYLD LIGG BAKPÅ OG IKKE SLIPP INN MÅL - Spill så dårlig at motstanderen slapper av et øyeblikk - også får vi kanskje et flaksemål til slutt

Lenke til kommentar

Er det noen som virkelig hadde tro på Norge i går? Spania er og blir bedre enn Norge, med Carew eller uten Carew, med Semb eller uten Semb...

 

...og vær så snill kjære nordmenn (:p) slutt med "håper det snør" og tenk heller på å spille fotball, fordi det dere presterte i går kan ikke kalles fotball...dere fikk en leksjon av Spania i hvordan man skal spille fotball, hvordan man skal holde ballen i laget, hvordan man skal angripe (ja faktisk Semb, det er å lov å angripe) ...

 

Få inn en ny trener og et par nye spillere...så kanskje dere har en liten mulighet til å komme dere til VM i 2006 ... og hvis dere vil lære litt fotball finnes det sikkert noen i Spania som kan lære dere litt :p

 

 

¡Qué viva España!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...