Odd R. Valmot Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 MR, CT, ultralyd, PET.Slik fungerer maskinene som ser inni deg Lenke til kommentar
NickNack Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 5 Pet-maskiner i Norge. Er da denne tatt med: http://www.f-b.no/tv/kalnes-far-norges-forste-pet-ct-scanner-5-59-278759.html Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 knall artikkel =) godt jobbet, mer takk Lenke til kommentar
Willie von Busche Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Meget bra artikkel. Har gitt meg svar på endel jeg har lurt på i flere år. Lenke til kommentar
Snærk_402 Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Vi trenger stående MR. Da vises skader ved en naturlig belastning. Disse vises ikke når du ligger. Dette har jeg bilder på, tatt i London. Lenke til kommentar
Helge Siljan Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Veldig bra artikkel! Jeg tar jevnlig MR, og har et spørsmål: I artikkelen står det at protonet i vann stiller seg inn etter magnetfeltet. Gjør ikke protonene som er bundet til karbon også det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå