SpongeFrog Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 ok,der ble det ukas PH spoilet. Jævlig kjedelig at noen ikke kan dy seg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Latterlig utvikling Paradise fikk nå ass. Helt tragisk at de falne englene fikk gjøre parene som de gjorde. Kunne i alle fall, om de skulle ha fucket opp parene latt de blitt slik: Jonas og Sandra Nina og Jørgen Malin og Øystein At Daniel får være i en finale etter å ha vært der i tre uker over Jonas er pinlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 All time low. Siste episode og sesong jeg gidder å bruke tid på. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg syntes dagens episode var veldig fin Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Så forventet, og likevel så dritt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 All time low. Siste episode og sesong jeg gidder å bruke tid på. Word. Første sesongen jeg ser (pga. kompis/bekjent som er med), men de to siste episodene har ødelagt alt det Paradise har bygd opp hele sesongen på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Du har førstepersons erfaring regner jeg med? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Da var årets sesong over! Skulle helst ha sett Jonas og Nina der, det ble til slutt et bra resultat allikevel. Fortjent seier! Kan vi få se en Diskusjon.no-bruker på hotellet neste sesong? Kjør på! http://www.tv3.no/paradise-hotel/soknadsskjema Endret 2. juni 2016 av Christiαno Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Og denne spoileren som alle hylte og bar seg over var fake, akkurat som jeg trodde Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Nei? Spoilen var ekte. Det var et bilde av Eileen og Øystein med hver sin kule i hånda forrn resten av juryen. Endret 3. juni 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå