Uncle Scrooge Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Fordelen med å spille med brødhuer (som han gjør nå) er jo at han kan stole på at de ikke finner på noe bak ryggen hans. Det kan han ikke med Nina. Lenke til kommentar
Niklas0o0 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Sykt hvor mange lite intelligente personer som deltar i år. Stine må være topp 1 eller 2 igjennom tidene! Prostituerer seg mot at hun skal føle seg tryggere for å være en uke lenger på hotellet. Herregud, familien og venner (hvis hun har noe) må være stolt av henne. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Fordelen med å spille med brødhuer (som han gjør nå) er jo at han kan stole på at de ikke finner på noe bak ryggen hans. Det kan han ikke med Nina. Men faren er at de går glipp av makter og setter seg selv i fare om og om igjen fordi jentene ikke klarer å tenke spill. Det var jo interessant å se hva som var Sandra sin ide om hvordan spillet skal spilles, så kjedelig blir det uansett ikke. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Endelig litt action. Alltid like gøy når de som spiller hardt blir kjempesure fordi noen andre også spiller og går imot dem . Øystein og Carl Aksel: "vi vil ikke spille med jenter som juger og spiller sånn" - øh.. Ta en titt i speilet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Digger det nå, liker skikkelig godt den knivinga som er mellom CA og Nina, håper det varer en stund. Er sjelden at man får de store spillerne som faktisk klarer å tenke med hodet og holde seg kald og kalkulerende. Enda mer sjelden at det er en jente. Go Nina, the ice queen. Quote of the week; Malin - "Nå skal jeg og Stine styre hotellet". Hahahahahaha Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Godt valg av Nina. CA har en brikke mindre, mens Celester muligens vil gjøre som Nina sier nå som hun reddet henne. Angående preview for neste uke: Audun igjen? Jeg synes virkelig ikke den fyren er så underholdende. De kunne heller kjørt inn Lekka på nytt. Han var aldri kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Angående preview for neste uke: Audun igjen? Jeg synes virkelig ikke den fyren er så underholdende. De kunne heller kjørt inn Lekka på nytt. Han var aldri kjedelig. Jeg tipper at han kun er med som dommer/støttespiller slik som Ann Marielle, Louise og Kristian René var i fjor. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Audun er så jævelig oppbrukt nå.. 3 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Er endel fin musikk i årets PH. Noen som kan noen navn? Og nei, mener ikke Sandra sin... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Paradise Hotel bruker mye box-musikk, altså musikk som ikke er kommersielt tilgjengelig. Tidligere sesonger vet jeg også at de har brukt en del fra audionetwork.com Endret 27. april 2016 av Nevnarion Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Det er så irriterende å høre på Mikaela, kan ikke annet enn å klage. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Det er så irriterende å høre på Mikaela, kan ikke annet enn å klage. Kunne hatt godt av å utvide ordforrådet sitt. "fyyyyyyyy fan". "Helt jææææævlig". Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Hun er så gjennomgående negativ at det nesten blir morsomt. Uansett greit utfall denne uka. Det har vært en trend at nye forsvinner fort, så det var fint at hvertfall en av dem ble. Mayoo tenker jeg er ferdig for godt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Var nok ikke tilfeldig fra tv3 sin side at både Mayo og Mikela ble dårligste deltaker i mr/ms paradise. Lå i kortene at en av de skulle ut. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Når både Sandra òg Malin kommer tilbake igjen... samme dag. Produksjonen gjør tydeligvis alt de kan for at Caksel skal vinne. 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Tja, på den annen side gjør de at han og alliansen hans må ta noen vanskelige valg og brenne noen broer da. Og goodwill er viktig når du sitter i en finale. Velger han bort Martine til fordel for Malin nå, f.eks., kan han få vanskeligheter med å få Martine sin stemme i finalen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Sandra vil for meg alltid være hun som overreagerte og smurte på noe voldsomt for en fillesak, og fikk hele gruppa til å mobbe ut Lekka i uke 2. Få henne ut igjen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Uff, nå er faktisk 3/5 av jentene i semifinalen helt grusomme. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Litt småkvalmt hvor mye tv3 gjorde ut av at CA røk. Han kommer vel inn som joker i finalen og vinner hele driten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå