Arodem Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Er dette begynnelsen på slutten for streamingenheten?Sony setter en stopper for PlayStation TV i Japan Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 "Da den ble lansert var tanken å gi en enkel måte for folk å spille spill på en hjemmekonsoll, men siden den gang har både PS Vita og PlayStation 4 tatt den plassen." ???? PSVita kom jo før denne, så hva har den med dette å gjøre? Er det noe jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 "Da den ble lansert var tanken å gi en enkel måte for folk å spille spill på en hjemmekonsoll, men siden den gang har både PS Vita og PlayStation 4 tatt den plassen." ???? PSVita kom jo før denne, så hva har den med dette å gjøre? Er det noe jeg har gått glipp av her? Litt uklart formulert av meg, men det virker som en tynn unnskyldning fra Sony. I bunn og grunn sier de at PS4 (og Vita, men i mindre grad) selger så bra at denne er overflødig. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 "Da den ble lansert var tanken å gi en enkel måte for folk å spille spill på en hjemmekonsoll, men siden den gang har både PS Vita og PlayStation 4 tatt den plassen." ???? PSVita kom jo før denne, så hva har den med dette å gjøre? Er det noe jeg har gått glipp av her? Litt uklart formulert av meg, men det virker som en tynn unnskyldning fra Sony. I bunn og grunn sier de at PS4 (og Vita, men i mindre grad) selger så bra at denne er overflødig. Ah, ok Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Var jo en fin sak å ha for å spille Vita og PSP spill på stor TV, men når Vita spill som bruker touch og støtten for enkelte PSP spill ble borte (f.eks Valkyria Chronicles 2), er det jo klart at dette produktet blir mindre attraktiv og dør ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 PlayStation TV var noe dritt fra dag 1. Eneste overraskelsen for min del er det tok så langt tid. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 hadde gitt mer mening om den bare het Vita Tv, iom at det ER en Vita uten skjerm. Menmen.. Å kunne spille Persona 4 Golden på storskjermen gjorde den verdt det for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå