Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Der kom det proxyadvarsel på unotelly, twitteren er sletta, og nettside oppdatert for å fjerne alt som nevner netflix og tidligere tjenester. Høres ut som advokatene har vært ute på tur. Lenke til kommentar
Einar_lh Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Har ingen problem med tilgang til amerikansk netflix, bruker hola nettlesertillegg for chrome http://www.digitaltrends.com/computing/hola-found-to-be-selling-users-internet-bandwidth-as-botnet/ Ville ikke ha brukt hola hvis jeg var deg. Sopass, takk for opplysning. Får bruke noko anna no. Hola har nå blitt blockert dei og nå Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Da har smartflix sluttet å virke hos meg. Kan fortsatt se alt som er på "norske netflix" men får ikke opp andre serier, filmer. Det kommer opp: Proxy funnet. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Er ikke veldig teknisk av meg (er sikkert en forskjell på VPN og DNS, men begge er bare tilfeldige trebokstavers ord for meg), men Unblock-us funker fint enda. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Opplevde akkurat nå at dns-tjenesten Hola sluttet å fungerer på Netflix her. Noen som fortsatt har noen dns som fungerer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Smartflix funker hos meg. Funker for ca 70% av brukerne ifølge dem selv. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Smartflix funker igjen her nå. Har vel virket i ca en uke igjen. Blir litt feil å si det sånn. Smartflix har virket hele tiden, men ikke med alt innhold. Nå har det virker 100 % igjen en ukes tid. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Noen som kan gi en oppdatering på om Smartflix fortsatt fungerer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Smartflix fungerer fortsatt for meg. De har også gått ut av beta og over til betalingsløsning nå, så tror de har fikset det for alle. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Prøvde Smartflix nå, men får bare beskjed om at en proxy er aktivert.. så ser ut som Netflix har klart å blokkere de også. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Høres ut som om Smartflix fortsatt burde vært i beta mao. ! Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Noen som vet hvordan man får sett gratis program fra www.Dplay.se (skal se Morgan och Ola Conny ) ? Jeg får det ikke til med Hola.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå