Øystein.F. Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Årets første vårmånad byr på ei solid blanding smått og godt.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mars Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ikke en veldig sterk måned, må jeg si. Bedre lykke i april? Lenke til kommentar
lordjevil Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Blir beste måneden I år, gi meg The Division så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 TP HD mens vi venter på mer info om Zelda Wii U/NX? Ja takk! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Gleder meg til Far Cry Primal i morgen, ellers er det vel ikke så mye annet jeg gleder meg til i mars egentlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ser ut som en rolig måned for min del =) I hvertfall ikke ett eneste spill over her som frister for en gang skyld. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ingenting for meg. Men har fremdeles xcom2 og overwatch, og ikke minst overraskelsen grim dawn, så lider ingen nød :-) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Tja..Zelda er jo bankers, forhåndsbestillt for lenge siden. The Division likte jeg meget godt i første beta runde, men så gikk jeg lei i andre runde, så The Division står jeg over. Trackmania Turbo må jo sjekkes ut da jeg elsker bilspill av alle typer. Men som sagt lenger oppe så blir april en bedre måned. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 The division here we come:) fukk da rest;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hvor er Half life 3 ? oh right.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ikke ett eneste interessant spill for min del. Er like greit, har en litt for stor backlog fra januar og februar. Backlog February gikk ikke helt etter planen, komplett med noen bomkjøp. Får heller satse på Backlog March. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 En del godbiter som ikke er nevnt i artikkelen. Shardlight, som er utviklet av Wadjet Eye er nok det jeg er mest spent på. Samorost 3 ser bra ut, også har man Deponia Doomsday. Utenom de blir det Twilight Princess HD. Frister litt med Hitman, men venter nok til hele spillet er ute før jeg kjøper det. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 The Division blir veldig gøy. Og så skal det bli spennende å se hvordan Far Cry Primal blir på PC. Da det ble veldig slitsomt for øyne i 30fps på PS4. Men det skal også bli spennende å se om Black Desert Online er noe bra. Det ser veldig pent ut men er veldig skeptisk da så si alt av mmorpg spill har vært i mine øyne søppel siden World of Warcraft. Hitman blir nok også bra men der venter jeg til hele spillet er ute. Ikke så veldig fan av denne episode baserte greia endel holder på med. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Det lille jeg fikk spille beaten av Black Desert Online, likte jeg veldig godt! Vurderer sterkt å kjøpe det. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Skal teste black desert, men kritisk til hvor mye grinding det er i spillet. Ellers blir det the Division på pc Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Endelig noen fornuftige mennesker som liker kvalitet:) Division og wow.. Jeg er også usikker på black dessert..det ser gøy ut og jeg har lyst å like det, men jeg har store problemer med immersion i asiatiske spill desverre:( Det er bare noe sært med dem som jeg aldri kommer unna..jeg er sikkert bare blitt gammel... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hitman blir nok også bra men der venter jeg til hele spillet er ute. Ikke så veldig fan av denne episode baserte greia endel holder på med. Sjekk ut Alekhine's Gun (Death to Spies 3). Usikker på om det kommer i mars da det har blitt utsatt noen ganger, men det ser bra ut. Likte veldig godt de to første spillene. Store brett, valgfrihet og varierte oppdrag. Kan slukke tørsten frem til Hitman kommer ut. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Sjekk ut Alekhine's Gun (Death to Spies 3). Usikker på om det kommer i mars da det har blitt utsatt noen ganger, men det ser bra ut. Likte veldig godt de to første spillene. Store brett, valgfrihet og varierte oppdrag. Kan slukke tørsten frem til Hitman kommer ut. Nice! Herved lagt til i en alt for lang ønske liste på Steam Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Master of Orion collection. Selv om det nye riktignok er i Early Access Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) lever trackmania enda, jeg husker jeg spilte det for evigheter siden og det var gratis Endret 29. februar 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå