Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DC++ Problem!

Anbefalte innlegg

Hei

Har brukt DC++ en god stund nå.

Men plutslig så får jeg ikke noen treff når jeg søker, og hvis jeg finner noe og det har ledig slots så får jeg ikke lastet ned. Jeg har på Passive. Det er nok problemet. Men jeg har brukt Passive hele tiden og jeg har funnet masse og lastet ned så det griner!

Så jeg lurte på å skifte til Active, og sånn jeg har skjønt det så skal man bruke en hvilken som helst port, jeg valgte min port og åpnet denne porten i brannmuren så det ikke skal skje noe tull. Neste jeg gjorde var å skrive inn ip, og da regner jeg med den ipen som synes når jeg er på itavisen.no , nederst på siden. Skriver inn den og begynner å kontakte hubs.

Kommer inn på en del, og når jeg skal søke finner jeg 0 treff uansett, som jeg skulle ha blokkert hele dc++. Så jeg tror jeg har problemer med ip, hvem ip er det som skal stå der?

:shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neste jeg gjorde var å skrive inn ip, og da regner jeg med den ipen som synes når jeg er på itavisen.no , nederst på siden. Skriver inn den og begynner å kontakte hubs.

Nei altså, du skal skrive inn adressen til din PC. Ikke adressen du ser på itavisen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...