Patrick123 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Herregud, det løpet, den målgangen og det intervjuet og den jenta! Jeg er nesten på gråten her nå! Har ikke ord! 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Gleder meg til renn nå! Håper på å få tatt meg en tur opp i Kollen i løpet av neste uke Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Jaktstart er bare så utrolig teit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Må sette vår lit til gamlefar igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Bronsekampen blir spennende! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Det var det siste skuddet da gutta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Rått av Hagle! Og Ole må gjerne fortsette til OL. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Bjørndalen imponerer stort.Flott norsk lag innsats. Lover godt mtp stafett. Endret 6. mars 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Kult med Ole igjen! Synd at Martæ er så sinnsykt overlegen. Omtrent som de bak Johaug føler det tenker jeg. De øvrige har jo ikke sjanse Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Fantastisk dag så lang i dag og! Gutta imponerer med formen! Det såg mørkere ut enn disse resultatene før VM! Nå mangler bare gullet! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Tipper det blir Dalmeier. Dalmeier.Menden som treffer best vinner. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fornøyd over å ha sett VM skiskyting i Holmenkollen, live, på lørdag under sprinten Var bra kok der. Kjekt å ha opplevd det etter å ha sett så mye skiskyting på TV! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Får du sett så mye av det da, uti der? Men ja sikkert kjempe å være tilstede live. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ja fikk sett mye. Når løperne gikk forbi, så skytingen fra der jeg sto, ellers var det en speaker som holdt oss oppdatert og ellers skjermer. I tillegg fikk jeg med meg medaljeseremonien, der var det mye folk! Proppfull tbane og opp dit. Masse folk, men lite matsortiment 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fikk også med meg medaljesermonien i går - fint at de flinke utøverne blir hedret! Veldig flott med Ole Einar og Emil i går! Synd at ikke Tiril fikk det til, men gøy med Laura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå