Ovidia2 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Rust Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Detta blei jo bare rør. Men jaggu blir det bilder av slikt au. Har jo sjøl en serie på 89 bilder av et skærve stillas. Fint utsnitt og komp her. Lys,skarphet, farger og detaljer er det jo ingenting å si på her. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Rust er alltid fotogent, så også her...farger, rør og lys gjorde susen! mvh Ulv Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Veldig flott bilde Tove! ...og jeg liker veldig godt signaturen din! Diskret og elegant! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Artig slike gamle industri lokaler - ble bra syns jeg. Etter egen smak ville jeg ha dempet farge metningen en smule men det er jo litt smak og behag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 En flott komposisjon med flott lys , fine rustne farger .og masse fine detaljer. Er det brukt HDR teknikk i dette bildet ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Tusen takk for tilbakemeldingene:) Jeg har redigert det i LR og PS. Men det er ikke brukt HDR. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Spennende og flott bilde, Tove! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Mye rust kan også bli gode fotoobjekter, noe dette er eksempel på. God komposisjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei, TCL Photography. Skiltet merket "sloptank" tyder på at det har foregått rensing eller rengjøring av tanker, men det virker som om storhetstiden for dette anlegget er over, selv om det fremdeles finnes slitte og forfalne industrihaller som er i bruk ! jeg synes dette bildet er veldig interessant, - ikke minst med tanke på vedlikehold og sikkerhet / skader knyttet til et nettverk av rør, hvorav flere rørgater med sannsynlighet har transportert / transporterer vann / damp med høyt trykk ! "Rust" er en treffende tittel, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg