Gå til innhold

Ukens tilbud - helt uinteressant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig sjelden tilbud på datakomponenter på Komplett. Det er ting de får solgt det antallet de har beregnet å selge uansett. Når tilbudene er tilstede så er de også ofte dårlige.

Bruk prisguide :)

Edit; Jeg irriterer meg ikke over det, får ikke gjort noe med det og det er ikke verdt energien irritasjonen koster.

Endret av Belphegor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt artig egentlig, for jeg kjenner meg litt igjen.

Men jeg blir ikke irritert når jeg drar på butikken for å kjøpe kylling for så å oppdage at det er salg på ostepop.

Blir det ikke egentlig litt samme sak?

At man blir irritert av at det er salg på noe, bare fordi det ikke er det man ønsker å kjøpe?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har vært bedre tilbud de siste ukene enn på måneder og år, ikke klag.

Intel Core i7-5820K til 3.490,- er vel det dårligste tilbudet du noen gang har sett.

Helga før sist helg var det en del gode tilbud, blant annet på grafikkort og et greit avslag på ett av de bedre hovedkortene med Z170 chipset. Det var også et ok tilbud på et X99 hovedkort selv om det var entrylevel. Det har også nylig vært tilbud på Samsung 950 PRO 512GB M.2 PCIe SSD som er en populær komponent. Jeg er sikker på at du i løpet av et kalenderår finner en rekke interessante tilbud.

Det er kanskje lenge siden det var Seasonic PSU til halv pris og >=70% på kabinetter i særklasse, men det har vært brukbare tilbud i det siste.

Det er nå slik at Komplett har valgt å vanne ut merkevaren med å tilby alt fra banktjenester til hvitevarer, da må man nesten regne med at det kommer opp ett og annet i ukens tilbud som ikke er relatert til maskinvare og periferiutstyr til mikrokomputere.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Komplett har vel bare blitt mere "komplett" de siste årene....

Er tildels enig. 95% av besøkene mine hos komplett er data relatert. Jeg er kanskje en gammel rev som husker komplett som den nettsiden som brøytet seg vei mellom multicom og MPX med netthandel for datakomponenter. Så ja, jfor meg er komplett fortsatt en databutikk.

Så når jeg på mandager sjekker komplett.no for å se om de har noen gode tilbud på noen datakomponenter jeg kunne tenkt meg, Blir jeg litt trist inni meg når det ikke er en eneste datakomponent på hele ukens tilbud, nærmeste vi kommer er kanskje støvsugeren for å holde PC'n rein??

Så med dette tusler jeg videre til cdon.no for å se om de har noen gode tilbud på datakomponenter til meg :D  (Tog du han!?!)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...