HSP Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Bekkestua 2016 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Et ganske typisk bilde fra deg, men denne gang i farger. Fortellende i all sin enkelhet med damen opptatt med sin uunnværlige mobiltelefon, og skyggen av en annen person i nærheten. Lav sol og lange skygger skaper en egen effekt. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Grunnet den lyse vertikale ser jeg dette mer som to bilder enn som ett så kanskje kunne du også delt det og kalt det V2 og V3. At den venstre delen da ville blitt tilnærmet kvadratisk og midtstilt gjør vel ikke så mye. Flott kombinasjonsbruk av lys og skygger her. Roar 1 Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Lys, kontraster og den flotte todelingen gjør igjen dette til, for meg, et topp gatefotografi.....du må si ifra når du skal ha utstilling, så skal jeg prøve å komme...stå på videre Henning! mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Nydelig komposisjon med flotte kontraster , linjer og damen som blikkpunkt fanget av sollyset. Kreativt !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Et ganske typisk bilde fra deg, men denne gang i farger. Fortellende i all sin enkelhet med damen opptatt med sin uunnværlige mobiltelefon, og skyggen av en annen person i nærheten. Lav sol og lange skygger skaper en egen effekt. Mvh Ragnar Grunnet den lyse vertikale ser jeg dette mer som to bilder enn som ett så kanskje kunne du også delt det og kalt det V2 og V3. At den venstre delen da ville blitt tilnærmet kvadratisk og midtstilt gjør vel ikke så mye. Flott kombinasjonsbruk av lys og skygger her. Roar Lys, kontraster og den flotte todelingen gjør igjen dette til, for meg, et topp gatefotografi.....du må si ifra når du skal ha utstilling, så skal jeg prøve å komme...stå på videre Henning! mvh Ulv Nydelig komposisjon med flotte kontraster , linjer og damen som blikkpunkt fanget av sollyset. Kreativt !!! Mvh Alec Takk for tilbakemeldinger! Ulf: Jeg skal si ifra, hadde vært hyggelig om du kom en tur. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg