Lassern Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Morgenstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Det ble et flott bilde. Litt Soria Moria over dette, tåka gir det et lekkert og litt mystisk preg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Den lille disen skaper en egen stemning bildet. Kongsvinger festning fra en litt uvanlig vinkel, iallfall av de bilder jeg har sett av den, Liker komposisjonen din. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Jada, den ble gjenkjent. Den lave morgentåka gjør mye for bildet her. Har sjøl en serie fra innsia fra et besøk med omvisning med Solør fotoklubb for en del år siden. Har nå meldt meg ut grunnet at jeg ikke har bil og ikke får med meg rullestol på bussen og da blir jeg litt fastlåst oppi der selv om jeg jo også har familie på Flisa eller rettere omegn på vestsia. Roar Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Klar forgrunn , en stripe med tåke og klar bakgrunn skaper nivåer lagvis innover i bildet . Flott komposisjon. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg