dylan Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har fått et problem når jeg spiller spill. Blant annet gjelder dette Need For Speed 5, Colin Mc 2 og Fly Sim. Spillene går etter en tid i "sakte kino". Bilene/flyet beveger veldig sakte og til slutt går alt i stå og jeg må bare restarte hele systemet. Problemet oppstår bare når jeg spiller. Noen sier dette er på grunn av at minnet ikke blir tømt, men jeg har prøvd div program som skal hjelpe mot dette, men det fungerer ikke. Har også prøvd å avinnstallere Win Me til Win 98SE, men dette hjalp heller ikke. Er det andre som har hjelpe meg? Lenke til kommentar
Han2Solo Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei! Hvor mye ram har du? Kanskje det er feil på rammen din? Har du prøvd å stappe i en annen rambrikke? Er ganske veldig sikker på at rammen i maskinen din er fucka opp! Kjøp ny!, kjøp masse! HanSolo Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Du vet at problemet godt kan være Win98SE? Jeg, personlig, hater Win98SE. Det er det mest RAM-slukende, reboot-en-gang-i-halvtimen-aktige MøkkaOS'et jeg noensinne har prøvd. Egentlig. Har du mye RAM? Selv har jeg 640MB SDRAM (PC133) på den ene maskina mi og 512MB DDR SDRAM på den andre. 256MB RAM er for lite. Tro du meg. Legg gjerne inn Win2k... Lenke til kommentar
dylan Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har 256 MB RAM. Er dette for lite RAM altså? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: dylan på 2002-02-25 18:31 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: dylan på 2002-02-25 18:33 ] Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 256 ram er lite i dag... Men spillene du nevner er ikke lagd for å utnytte noe særlig mere ram, ikke win98 for den saks skyld. Men det kan tenkes at det er noe feil med rammen din... Lån deg et par rammbrikker for å teste ut. Er det ikke det prøver du driverne til skjermkortet ditt... Og slik kan du bare fortsette til du har fått deg ny maskin :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå