Tkse Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Makan til trist fotball disse sauene spiller om dagen. Kjenner kreften kommer krypende.... Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Nok igjen suger alle andre klubbene og Arsenal hadde mulighet til å gripe sjansen til å vinne ligagullet, men nei! Wenger må ta hatten sin og gå! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Det er for tiden bedre kvalitet på streamen til Sumo enn det er i spillet til Arsenal. Wenger out. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Wenger bør gå etter dette. Dette holder ikke.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Wenger kan få bli til sommeren. Spillerne er faen meg krise de også. Føler faen meg med Özil som må spille med disse retardene som ikke orker nok. Snakk om å kaste bort et fotballtalent. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Tenk at dette laget skal møte spurs til helga.. Kan like godt grave meg ned allerede nå.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Merket først nå at Walcott var på banen. WTF? Hvorfor spiller han? Selvfølgelig har han ikke rørt ballen enda. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 SE HVOR JÆVLA STATISKE DISSE DRITTSPILLERNE ER DA Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 MOKK BALLEN I BOKSEN FOR HELVETTE!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 SE HVOR JÆVLA STATISKE DISSE DRITTSPILLERNE ER DA 5-6 pasninger frem og tilbake mellom Øzil og Monreal fremme på kanten istedet for å slå den inn i boksen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Nok en kamp laget tok for lett på og nok et fortjent tap. Tittelkampen definitivt over og topp 4 henger i en tynn, tynn tråd. Bare 5 poeng ned til West Ham. 6 til United. Arsenal som toppklubb er over. Blir lenge til dette laget kan blande seg inn i det gode selskap igjen. Blir en nervepirrende sommer. Hvor kommer folk som Ozil og Alexis til å dra? Får vi ny manager eller skal Wenger ta et siste år og forsøke å rette opp sine feil? Uansett, denne sesongen er over. Bare 4. Plass å spille for og det kommer til å bli blytungt. Bare å heie på Leicester resten av sesongen Endret 2. mars 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Vi har skapt absolutt nada de siste 30. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 En jævla vits av en fotballklubb. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 100% fortjent tap. Spillerne vil rett og slett ikke. Holder for dem å heve skyhøy lønn og jogge rundt i 90min. Ingenting annet kan forklare disse grusomme 2 mnd i 2016. Når skal de våkne? Når skal Wenger våkne? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 FUCK DÆ WENGER FUCK DÆ FUCK DÆ DRA T HELVETTE!!RAMSEY WALCOTT GIROUD FUCK DRIT Å DRA Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Nok en kamp laget tok for lett på og nok et fortjent tap. Tittelkampen definitivt over og topp 4 henger i en tynn, tynn tråd. Bare 5 poeng ned til West Ham. 6 til United. Arsenal som toppklubb er over. Blir lenge til dette laget kan blande seg inn i det gode selskap igjen. Blir en nervepirrende sommer. Hvor kommer folk som Ozil og Alexis til å dra? Får vi ny manager eller skal Wenger ta et siste år og forsøke å rette opp sine feil? Uansett, denne sesongen er over. Bare 4. Plass å spille for og det kommer til å bli blytungt. Bare å heie på Leicester resten av sesongen Nei, Wenger må gå eller svarer for seg og ikke komme med de samme gamle unnskyldningene om at vi var uheldige. Fansen trenger et svar. Er det spillerne som er for dårlig, er det begrensede økonomiske midlene, taktiske feilgrep? eller er det hans manglende evne til å lede og motivere laget? Er han tilfreds med å ha nådd målet sitt om 4.plassen, at han har råd til noen slurvete dager? Tror rett og slett han er for grei og spillerene har ikke den respekten de burde ha for han. Endret 2. mars 2016 av Prodigy8 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Haha. Tenkte akkurat på det. Hører wenger i hue klage om hvor unlucky vi var. Jeg er ikke overasket engang. Nok er nok. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 100% fortjent tap. Spillerne vil rett og slett ikke. Holder for dem å heve skyhøy lønn og jogge rundt i 90min. Ingenting annet kan forklare disse grusomme 2 mnd i 2016. Når skal de våkne? Når skal Wenger våkne? Det er åpenbart at Wenger skal ha sin del av skylden, men disse spillerne er noe av de mest bortskjemte drittspillerne vi har hatt. Større drittunger enn Cesc og Nasri. Håper vi kvitter oss med nesten hele gjengen. Monreal, Özil(om han vil), Le Coq, Welbz, Alexis, Koscielny og Bellerín får bli. Resten kan dra til helvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå