Liquidkey Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Giroud var også en spennende spiller, Welbeck også. Det kan bli en evig runddans, spesielt når markedet er som det er. Får vi inn noen som kan gjøre med spissplassen slik Sanchez gjorde med midtbanen er det en massiv forbedring. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Æ blir så lei av Ramsey sin armbruk og gestikulering Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Sanchez bommer på ballen hele tiden Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Tilbake på forsvarsnivå som mot United. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Må tilbake til basics. Ser vi har begynt å spille på spillere som er helt isolerte og alene, helst feilvendt. Hvor ble det av trekantspillet? Endret 2. mars 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Giroud var også en spennende spiller, Welbeck også. Det kan bli en evig runddans, spesielt når markedet er som det er. Får vi inn noen som kan gjøre med spissplassen slik Sanchez gjorde med midtbanen er det en massiv forbedring. Giroud var aldri en spennende spiller. Vet ikke helt hvor du får den fra.. Welbeck er fortsatt en spennende spiller dog. Han sitter på noe uforløst. For England har han jo vært klasse i årevis egentlig. Ser gjerne at vi sprenger banken for f.eks. Aubameyang, men jeg tviler sterkt på at Wenger gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 KOM IGJEN FOR FAEN!! Spill til dommeren blåser! Satan så jævlig provoserende! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Huff. Arsenal er så dårlige... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Bytter han faen meg Campbell ut? ER DU SERRIØS???? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Det er faen meg flaks at vi ikke taper. Helvette du er ubrukelig Gabriel Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 FAEN DA GIROUD LÆR DEG Å SENTRE Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Aubameyang må få seg større muskler for å takle PL Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 SÅ TAR DU AV JOEL?!?!?!? Wenger er faen meg en forbanna idiot. Jeg visste han kom til å gjøre det dog. Han er faen meg så jævlig ferdig på toppnivå at det ikke engang gir meg noe tilfredsstillelse av å ha rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Tre skudd i treverket. Gir opp dette tullet. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Giroud var også en spennende spiller, Welbeck også. Det kan bli en evig runddans, spesielt når markedet er som det er. Får vi inn noen som kan gjøre med spissplassen slik Sanchez gjorde med midtbanen er det en massiv forbedring. Giroud var aldri en spennende spiller. Vet ikke helt hvor du får den fra.. Welbeck er fortsatt en spennende spiller dog. Han sitter på noe uforløst. For England har han jo vært klasse i årevis egentlig. Ser gjerne at vi sprenger banken for f.eks. Aubameyang, men jeg tviler sterkt på at Wenger gjør det. Det var langt større forventninger til Giroud enn det han har levert. Ettersom han kom i skyggen av van Persie bortgangen ble det jo litt spesielt. Ikke spennende som Welbeck, men fortsatt forventninger til at han kunne bli et solid spissvalg. Spiller ingen rolle. Vi kan ikke handle inn en som Welbeck. Welbeck vil ikke vinne oss ligaen. Det vil heller ikke en "spennende spiller". Det krever langt større rutine og bunntung kvalitet for den oppgaven. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Gabriel er som natt og dag. I dag har han vært god tho. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Gabriel kan takke Gylfi for at han ikke gollet 2-1 målet. Har vært ok i dag, men har ikke blitt satt under særlig stort press. Burde dog ha blitt straffet (igjen), men Gylfi klarte å bomme på mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå