caver911 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ønsker å koble trådløs lysbryter til eksisterende lysbryter. Dette for å unngå å trekke ny ledning. Forslag til mottaker ved tradisjonell lysbryter og sender ved ny dør som styrer bryteren med strøm. Lenke til kommentar
HåvardGj Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 nexa har da mye brukbart f.eks. Denne til sender, og denne (av/på) eller denne (dimmer) til lysbryteren Lenke til kommentar
Lær-mer Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ønsker å koble trådløs lysbryter til eksisterende lysbryter. Dette for å unngå å trekke ny ledning. Forslag til mottaker ved tradisjonell lysbryter og sender ved ny dør som styrer bryteren med strøm. Fins det lysbrytere som kobles trådløst til lyse selv? har du noen internet sider hvor jeg kan finn mer ut av dette, takk? Lenke til kommentar
HåvardGj Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ønsker å koble trådløs lysbryter til eksisterende lysbryter. Dette for å unngå å trekke ny ledning. Forslag til mottaker ved tradisjonell lysbryter og sender ved ny dør som styrer bryteren med strøm. Fins det lysbrytere som kobles trådløst til lyse selv? har du noen internet sider hvor jeg kan finn mer ut av dette, takk? det går an å montere denne (av/på) eller denne (dimmer) direkte i lampen. jeg har gjort det flere ganger. alternativt blir det å kjøpe pære som støtter en eller annen trådløs protokoll. Philips Hue er slik. søk litt på google, eller les under Hjemmeautomasjonskategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå