Syklofanten Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Noen som vet hvor jeg kan få tak i de gimmidelene som sitter ytterst på ørepluggene? Flere enn meg som har hatt problemer med at de slites i stykker, forresten? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Bose selger tilbehør på sin hjemmeside: https://www.bose.no/NO/no/home-and-personal-audio/headphones/noise-cancelling-headphones/quietcomfort-20-acoustic-noise-cancelling-headphones-for-samsung-and-android-devices Det er også mulig å finne uoriginale deler på eBay til en billigere pris. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Soundgarden (eller Soundgarden Spaceworld eller hva de kaller seg etter de slo seg sammen med Spaceworld) fører Bose. Jeg vil tro de kan få tak i disse gjennom sin leverandør. Jeg har hatt samme øreproppene i 1,5 år selv, og har ikke hatt noe problem med at disse gummiproppene har gått i stykker. Men jeg har heller ikke brukt de veldig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå