Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Landcruiser vs pathfinder


Baard.N

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en arbeidsbil/familiebil. Dette er bil nr 2, har en fullblods familiebil fra før? hvilken ville dere valgt av landcruiser og pathfinder? Tenkte rundt 350 000,- får vel minst 2 år nyere bil ved kjøp av pathfinder. Noen så har grundig kjennskap til disse bilene? Pålitelighet? Gammel bil til 350 000 er vel kanskje ikkje det lureste du gjør? Andre forslag? Må være 3seter min, helst 5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvordan Pathfinder er, men jeg har en X-Trail som jeg er ganske imponert over. Vil tro Pathfinder er litt bedre til å komme seg frem.

 

Selv valgte jeg Mitsubishi Pajero forran Landcruiser mtp. pris og komfort.

 

Kan jo nevne at min Pajero er 2002 mod med 340k på telleren, men føles ut som ny :)

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Har aldri vært så skuffet som for noen år tilbake når jeg kjørte en Land Cruiser som hadde gått 20 000 km. 

Får ikke mye følelse av at det er en bil til en million. Alt er bare simpel hardplast. Støyende og forholdsvis stivt å kjøre. 

Land cruiser koster ikke en million og skal du ha luksus følelsen så kjøper du Land Rover eventuelt Jeep

Men en Toyota er billigere i drift

Lenke til kommentar

 

Har aldri vært så skuffet som for noen år tilbake når jeg kjørte en Land Cruiser som hadde gått 20 000 km. 

Får ikke mye følelse av at det er en bil til en million. Alt er bare simpel hardplast. Støyende og forholdsvis stivt å kjøre. 

Land cruiser koster ikke en million og skal du ha luksus følelsen så kjøper du Land Rover eventuelt Jeep

Men en Toyota er billigere i drift

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69359600 

Lenke til kommentar

 

Har aldri vært så skuffet som for noen år tilbake når jeg kjørte en Land Cruiser som hadde gått 20 000 km. 

Får ikke mye følelse av at det er en bil til en million.

Land cruiser koster ikke en million

Forsåvidt sant, men du skal ikke legge på mye ekstrautstyr på dyreste personbilutgaven (993.500,-) før den gjør det.

 

https://www.toyota.no/new-cars/land-cruiser/index.json

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...