Baard.N Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er på jakt etter en arbeidsbil/familiebil. Dette er bil nr 2, har en fullblods familiebil fra før? hvilken ville dere valgt av landcruiser og pathfinder? Tenkte rundt 350 000,- får vel minst 2 år nyere bil ved kjøp av pathfinder. Noen så har grundig kjennskap til disse bilene? Pålitelighet? Gammel bil til 350 000 er vel kanskje ikkje det lureste du gjør? Andre forslag? Må være 3seter min, helst 5. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Lancruiser er jo godt kjent for sin udødelighet iallefall.. Hadde ikke vært i tvil hva jeg ville valgt.. Toyota Lenke til kommentar
Baard.N Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Det var landcruiser eg har sett mest på, har litt meir troen på den ja. Men hvordan er det med rust? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Audi A2 og A8 ruster i alle fall ikke... Hvis du er bekymret, så se etter en bil som har fått utført understellsbehandling. Det nevnes gjerne i en salgsannonse, spesielt på nyere biler. Biler som har gått nord for polarsirkelen er gjerne også mindre utsatt. Lenke til kommentar
Baard.N Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Ser det er en del biler som er understellsbehandlet. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Har aldri vært så skuffet som for noen år tilbake når jeg kjørte en Land Cruiser som hadde gått 20 000 km. Får ikke mye følelse av at det er en bil til en million. Alt er bare simpel hardplast. Støyende og forholdsvis stivt å kjøre. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Land Cruiser har kanskje ikke interiør på høyde med tyskerene, men det er utrolig gode biler å kjøre. God fremkommelighet, god plass, solide greier. Pathfinder kan jeg ikke uttale meg om. Endret 3. mars 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Jeg vet ikke hvordan Pathfinder er, men jeg har en X-Trail som jeg er ganske imponert over. Vil tro Pathfinder er litt bedre til å komme seg frem. Selv valgte jeg Mitsubishi Pajero forran Landcruiser mtp. pris og komfort. Kan jo nevne at min Pajero er 2002 mod med 340k på telleren, men føles ut som ny Endret 3. mars 2016 av xibriz Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Har aldri vært så skuffet som for noen år tilbake når jeg kjørte en Land Cruiser som hadde gått 20 000 km. Får ikke mye følelse av at det er en bil til en million. Alt er bare simpel hardplast. Støyende og forholdsvis stivt å kjøre. Land cruiser koster ikke en million og skal du ha luksus følelsen så kjøper du Land Rover eventuelt Jeep Men en Toyota er billigere i drift Lenke til kommentar
Baard.N Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Trenger ikke så mye komfort:) viktigste for meg er at det virker! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Har aldri vært så skuffet som for noen år tilbake når jeg kjørte en Land Cruiser som hadde gått 20 000 km. Får ikke mye følelse av at det er en bil til en million. Alt er bare simpel hardplast. Støyende og forholdsvis stivt å kjøre. Land cruiser koster ikke en million og skal du ha luksus følelsen så kjøper du Land Rover eventuelt Jeep Men en Toyota er billigere i drift http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69359600 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Har aldri vært så skuffet som for noen år tilbake når jeg kjørte en Land Cruiser som hadde gått 20 000 km. Får ikke mye følelse av at det er en bil til en million. Land cruiser koster ikke en million Forsåvidt sant, men du skal ikke legge på mye ekstrautstyr på dyreste personbilutgaven (993.500,-) før den gjør det. https://www.toyota.no/new-cars/land-cruiser/index.json Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå