Gå til innhold

call Of Duty klan?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt å spille Call Of Duty, og vil gjerne lage en norsk klan i dette fabelakrige spillet. Lurer derfor om det er noen andre der ute som vil også delta i denne? Men så er det da det lille problemet at jeg ikke er noen pc-haxxxor. det eneste jeg kan, det er å spille, så om du var litt kjent med å lage hjemmesider osv hadde det vært shempe-bra. :D

ta bare å sende en melding til meg, så kan vi finne ut av det....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det trengs cd-key for å spille. cd-key generatorne klarer aldri å lage en key som funker på nett. Hvis man skal sammenligne dette med rtcw (som jeg også spiller mye av, har en tysk klan) så er call of duty myyye mere realistisk. Våpnene er bedre, og det er mye flere valg som man kan gjøre i løpet av spillet. For å si det sånt, så er jeg en person som digger alle 2. verdenskrigs spill, så det meste er bra for meg, men dette spillet tar kaka..... jeg anbefaler dette på det sterkeste. :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar
men går det like fort som RTCW? HATER RTCW!

Hvis du HATER RTCW kommer du vel neppe til å like COD heller. Er jo ikke heeeeelt ulikt. Begge er WW2 FPS liksom. Er vel samme produsenter bak og skulle jeg tro, men COD er bra saker assa! Singleplayer delen er faktisk meget bra. Litt korte brett synes jeg, men sånn er livet...

Hva mener du egentlig med at RTCW går så forbanna fort? Q3 går fort... I COD kan du godt snike deg rundt med sniper rifla om det er det du ønsker.

Er forresten en sannhet med visse modifikasjoner at man MÅ ha orginalpakka for hånden for å spille online. ;)

Lenke til kommentar
Da sier vi det, Jeg nekter da heller å spille for en engelsk klan, hvis vi kan lage en norsk klan. Alle som vil være med å starte en Norsk Call Of Duty klan, møtes på Cod.nor på quakenet.!!!!!!

Men herre da, noen må da vel være interresert i en norsk Call Of Duty klan ?? Serri, msg me asap

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp begynt å spille Call Of Duty, og vil gjerne lage en norsk klan i dette fabelakrige spillet. Lurer derfor om det er noen andre der ute som vil også delta i denne? Men så er det da det lille problemet at jeg ikke er noen pc-haxxxor. det eneste jeg kan, det er å spille, så om du var litt kjent med å lage hjemmesider osv hadde det vært shempe-bra. :D

ta bare å sende en melding til meg, så kan vi finne ut av det....

Er du du god? da kan du joine sof2 og cod clan 182

(norsk clan)

www.clan182.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...