Cappoile Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Noen som vet hvor jeg kan se den? Enten på TV eller nett. Er virkelig desperat! -Takker Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 TV2 Danmark Vet at den er der, men har ikke den kanalen dessverre. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er det ingen norske som sender i natt? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er det ingen norske som sender i natt? Nope, ikke i år, dessverre. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 TV2 Danmark Vet at den er der, men har ikke den kanalen dessverre. Alright. Synd. Lite tips om du har Get kan du gå inn på Min Side og velge kanalen der ved å bytte ut en du har som du kanskje ikke ser så mye på. Gjorde nettopp dette for TV2 Danmark. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Det kan også sees på Aftonbladets nett-tv, men det krever at man bruker VPN (eller bor i Sverige). Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Dette virker for meg. google ustvnow, make a trial account, then watch abc Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå