Ovidia2 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 After work Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Flott komponert s/hv bilde med silhuettene av gjerdet og gravemaskinen . Flotte kontraster . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Fredelig og fint med flott komposisjon. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Fint komponert, himmelen ble veldig flott! Gjorde seg i s/hv. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Spennende og annerledes enn hva jeg har sett av det tidligere. Bildekritikk: Jeg ville nok prøvd å vinklet kamera noe opp så jeg fikk med toppen av gjerdet, og siden det ikke er noe særlig av interesse i bunn føler jeg ikke at man mister noe heller. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Jernharde modeller denne gang. Gjerdet drar blikket fint innover i bildet. Skulle jeg redigert dette ville jeg fjerna siloene er det vel som lener seg innover i bildet og nøyd meg med en tredel av det sorte nede for å løfte blikket til betrakter da sort jo er vår sterkeste farger og lett trekker oppmerksomheten og også beholder den når feltet blir så dominerende. Kun et innspill dette så du behøver jo ikke være enig med meg. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Tusen takk for deres innspill !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg