Gå til innhold

Snø!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig vinterlandskap , flott komposisjon med fine farger og et fint lys .

Her er det visst noen som har bestilt for mye snø eller ? Ut i fra bildene er det nok ikke noe tullekamera !

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei, Helene.

Så mye snø på et hus- / hyttetak har jeg aldri sett !

Med slike snømengder blir det litt av en jobb å grave seg åpning til inngangsdøra !

Men pent er det !

M v h

Albert.

Nei, dette var utrolig mye snø! Tror det kan være lurt å måke taket før han starter på å finne inngangsdøra...

Er glad det ikke var mi hytte, for meg var dette bare exotisk og vakkert. :)

Lenke til kommentar
Nydelig vinterlandskap , flott komposisjon med fine farger og et fint lys .

Her er det visst noen som har bestilt for mye snø eller ? Ut i fra bildene er det nok ikke noe tullekamera !

Mvh

Alec

 

Jeg tror det må være ei dobbeltbestilling!.. ;)

Kameraet er greit nok det, men synes av og til at bildene blir litt mørke. Jeg får fortsette å prøve det ut. :)

Lenke til kommentar

Hva skal du med dyrt kamera når du tar slike bilder med ei kameratulle.

Flott utsnitt og komp.

Ålreit bilde å ha for det blir kanskje en stund til dere får såpass med snø på dine kanter igjen - eller kanskje ikke for ingenting er jo lenger slik det var før.

Roar

Ja, vi har jo hatt vintre uten ei snøfille også, så dette ble litt andre ytterligheren kan du si! Det er jo litt moro da...må innrømme det! Men så er jeg litt barnslig av meg :) Fint å ha et lommekamera, men det har sine begrensninger i forhold til det andre, spesielt når det ikke er masse lys. Tusen takk for finfin kommentar! :)

Lenke til kommentar

Flott og fortellende (og skremmende) bilde, utrolige variasjoner i snømengder, her i Ålesund finnes ikke snøfilla heldigvis..men innover er det mer enn nok ser det ut til :)

Mvh Oddmund

Ja, du kan jo tenke deg når vi har snø, sludd, regn, snø,sludd, regn om hverandre hele uka, så snør det kontinuerlig litt inn i fjella! :) Men jeg må innrømme at jeg ble overrasket over hvor mye det var! Så jo nesten ikke kapellet på Vaksvikfjellet jo!

Det må bli att snø til Påske nå! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...