Trond Olav Løkken Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 De Dion-Bouton 1904 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 En stilig doning. Innstigningen til baksetet foregår tydeligvis via stigtrinnet og bakdøren. Forstår godt at denne ble populær....skulle gjerne hatt en selv jeg Fine bilder hvor detaljene kommer godt frem. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hei, Trond Olav. Flotte bilder av en bil som tydeligvis var trendy og stilskapende i sin tid ! Det var nytt for meg at bilmote var aktuelt i tiden like etter århundreskiftet, - og det bekrefter for så vidt utsagnet om at "intet er nytt under solen" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Flotte bilder av en staselig doning fra en tid da de virkelig la sin sjel i å gi bilene et flott og unikt utseende . I dag ser jo alle biler mer eller mindre like ut . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ikke noen skal komme her å si at man ikke hadde sans for design i gamle dager. Stilig doning, og bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Velger meg V1 her. Nå har jeg sett en del av disse klenodiene du har presentert og ofte irritert meg over bakgrunnen. Det koster lit litt tid, pirk og arbeid, men hva med å gjøre alt rundt bilen ensfarget. Kanskje ville noen av disse gjøre seg i helsvart slik jeg har gjort med noen av vrakbilene fra Båstnes i Sverige? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg