Gå til innhold

LG G4 vs Honor 7 vs Nexus 5X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Nexus 5x og LG G4 er begge meget bra foner. Jeg har hatt begge, og vil anbefale Nexus 5x, da den er raskere pga ren Android. Huawei Honor 7 kan jeg ikke uttale meg om da jeg aldri kjøper Huawei.

Lenke til kommentar

Nexus 5x og LG G4 er begge meget bra foner. Jeg har hatt begge, og vil anbefale Nexus 5x, da den er raskere pga ren Android. Huawei Honor 7 kan jeg ikke uttale meg om da jeg aldri kjøper Huawei.

hvordan er batteritiden på LG og Nexus? Har lest at nexus'n har ganske dårlig batteri tid..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg opplever faktisk begge som helt OK. Ingen av dem er noen batterikonger, men iforhold til Samsung Galaxy S6 f.eks, så er begge mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg opplever faktisk begge som helt OK. Ingen av dem er noen batterikonger, men iforhold til Samsung Galaxy S6 f.eks, så er begge mye bedre.

Høres bra ut. Ser i tester at de også klager på at 5X kun har 2GB RAM. Merket du noen problemer med dette, eller vil det

være merkbart mest om man spiller på tlf.?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Høres bra ut. Ser i tester at de også klager på at 5X kun har 2GB RAM. Merket du noen problemer med dette, eller vil det

være merkbart mest om man spiller på tlf.?

2 GB er mer enn nok for en telefon som kjører ren Android. Hadde det vært masse dilldall oppå Android slik som Samsung og LG har f.eks. så kunne 2 GB vært et problem. Min 5x har ingen tregheter eller lagg i noen situasjoner som jeg opplever i alle fall.

Lenke til kommentar

Har hatt Honor 7 siden før jul, og hvis du liker dual-sim (eller sim og minnekort) batteritid på 48+ timer med surfing, teksting, prating, spotify osv osv, 5.2" full-HD skjerm, bra lyd, genial fingeravtrykkssensor samt et ryddig og enkelt android-OS ville jeg vurdert sterkt Honor 7. Den har 3GB RAM samt en CPU på 2.2Ghz og 8 kjerner.

Hatt både samsunger, iphones, lgs og andre, og kan med hånda på hjertet si at telefonen er meget godt likt så langt.

Endret av traskas waits for alice
Lenke til kommentar

Har hatt Honor 7 siden før jul, og hvis du liker dual-sim (eller sim og minnekort) batteritid på 48+ timer med surfing, teksting, prating, spotify osv osv, 5.2" full-HD skjerm, bra lyd, genial fingeravtrykkssensor samt et ryddig og enkelt android-OS ville jeg vurdert sterkt Honor 7. Den har 3GB RAM samt en CPU på 2.2Ghz og 8 kjerner.

Hatt både samsunger, iphones, lgs og andre, og kan med hånda på hjertet si at telefonen er meget godt likt så langt.

står forsatt mellom honor 7 og nexus 5x.

ser komplett har honor 7 på ukens tilbud (satt ned 200kr). utifra tester så der det ut som de stiller ganske likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...