Bahaa Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hei! Jeg går nå på privatskole vgs i Oslo (spesiell linje som ikke tilbys i nærheten), så jeg pendler litt over en time fra Fredrikstad hver dag. Det har gått greit hittil å pendle, men nå begynner jeg å bli lei. Derfor har jeg søkt på annen skole i nærheten av Fredrikstad. Jeg fikk for en stund tilbake karakterkorter mitt for halvåret, og karakterene var som antatt men jeg fikk NG i orden. Dette var en feil og ingen av lærerne visste hvorfor jeg hadde fått NG i orden. Og det tok tre uker for kontaktlæreren min å få fikset det (hun glemte det hele tiden, selv om jeg minte henne på det.) Og når jeg endelig fikk det, trodde jeg at alt var bra. Men nå som jeg sjekket på vigo.no for å se gjennom at søknaden min til de forskjellige skolene så bra ut, så jeg at det fortsatt sto NG i orden på karakterkortet mitt på vigo. Så det jeg lurer på er om ordenskarakteren fra dette halvåret (og alle karakterene generelt) telles når jeg søker ny skole? Er sinnsykt kjipt å en ufortjent NG. Takk Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Så det jeg lurer på er om ordenskarakteren fra dette halvåret (og alle karakterene generelt) telles når jeg søker ny skole? Er sinnsykt kjipt å en ufortjent NG. Ordenskarakteren har ingen formell betydning, og det samme gjelder oppførselskarakteren. Karakterer du har i fag teller normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå