turhaug Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Skal kjøpe en av disse to bilene. Vanskelig å bestemme seg. Noen som har erfaringer med den den nye caravelle vs den nye vito?? Er takknemlig for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ingen erfaringer med noen av dem, men jeg har hørt mye negativt om Vito. Kanskje den har blitt bedre i det siste...? Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg har forsåvidt aldri kjørt caravelle, men masse transporter. Har heller aldri kjørt vito som personbil, men masse som varebil. Regner med at det blir mye det samme? Eneste jeg kan si er at den nye 2016 modellen av Vito var en skuffelse. Dårlig utsikt, interiøret var helt på trynet, kun ett 12v uttak, så og si ikke koppholdere osv. Bilen var veldig god å kjøre, som 2,2cdi 190hk utgave med alt utstyr, men det var for mye småting som gjorde at den ikke falt i smak. Ville helt klart gått for caravelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå