Ariston Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Herlig lys og farger. Muligens ørlite venstretungt grunnet klædden ute i kanten som jeg antagelig ville forsøkt om det var mulig å få litt lysere uten at grumset dukker opp for den trekker mye ufortjent oppmerksomhet. Roar 1 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Herlig lys og farger. Muligens ørlite venstretungt grunnet klædden ute i kanten som jeg antagelig ville forsøkt om det var mulig å få litt lysere uten at grumset dukker opp for den trekker mye ufortjent oppmerksomhet. Roar Takk for kommentaren Har veldig lite erfaring med redigering av bilder, så er litt usikker på hva jeg kan gjøre. Jeg tipper du snakker om det som skal være en "statue"/person. Har lagt ved originalbildet som viser den bedre. Her er det litt vann til venstre igjen, som jeg ville klippe bort. Men det er kanskje ikke så lett å se hva det skal være lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg