slappgamer Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hei! Jeg har gått på en skikkelig smell.. Kjøpte meg en Golf MK3 i sommer. 1996 modell med lav KM.stand og alt. Kosta meg 20.000. Så, etter en stund ble jeg frastjelt ei jakke når jeg var på byen, selvfølgelig med den ene nøkkelen i lomma. Så da hadde jeg kun en nøkkel igjen, og kom fram til at jeg er distre nok til å kunne klare å miste den andre, så jeg dro til forhandleren og fikk bestilt opp en ny nøkkel. Da nøkkelen kom, og de skulle gjøre sånn at nøkkelen kunne brukes til å starte bilen (er jo noe nøkkelsperredritt her), så klarte de ikke det. De sa det kanskje var noe med ett eller annet i bilen som var ødelagt som gjør at de ikke kan få den nye nøkkelen "godkjent" av bilen. Så, nå i går, natt til søndag skjedde det uungåelige. Jeg ble frastjelt en ny jakke, og hadde selvfølgelig nøkkelen i lomma igjen for første gang på lenge siden jeg hadde kjørt til vorspiel.. Så, nå sitter jeg her med en bil, en nøkkel til bilen som ikke funker, og svært få gode råd.. Takker på forhånd for alle gode råd! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Mitt råd er at du blir flinkere til å passe på jakkene dine. 1 Lenke til kommentar
slappgamer Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Haha ja, du må tro det var det aller første som slo meg... Lenke til kommentar
joka Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 http://www.ebay.ie/itm/Immobiliser-Bypass-Emulator-for-VAG-VW-Audi-Seat-Skoda-Golf-III-Sharan-Passat-TT-/271732496655?hash=item3f4484d90f:g:QuYAAOSwnDxUq861 Lenke til kommentar
slappgamer Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Hmm.. Så komplisert ut. Hvor vanskelig er det å gjøre det der? Burde jeg evt. kjøpe delen og så levere bil med den til et verksted? Er ikke så fryktelig god på slikt selv, dessverre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hvordan blir man frastjålet en jakke egentlig? De fleste skjønner vel at en skal ta ut alt av verdisaker om en henger i fra seg jakken på offentlig sted 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå