Zer0z Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hvilket lydkort et best...? nforce2 eller Audigy 2 ?? ?????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Du tenker vel på SoundStorm "kortene" som er i alle nForce2 hovedkort...? Jeg har NForce2 og det er jeg veldig fornøyd med. Har ikke noe å utsette på lyder der. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Du tenker vel på SoundStorm "kortene" som er i alle nForce2 hovedkort...?Jeg har NForce2 og det er jeg veldig fornøyd med. Har ikke noe å utsette på lyder der. Nesten helt enig, ihvertfall på musikk. I spill så bøgger lyden litt iblandt....menmen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Om du ikkje stiller veldig høge krav til lyden klarer du deg fint med soundstorm. For å svare direkte på spørsmålet ditt, så er vel audigy 2 best av dei to. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Audigy er suverent bedre, men ikke så mye at det er verdt 1000 kroner ekstra for en person som ikke er så kresen på lyd (men det er ganske lett å høre forskjell). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 audiogy2 er det beste kortet Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 audigy2 er bedre enn soundstorm. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 audigy2 bedre enn soundstorm med dolby digital? ikke så lenge audigy2 kortene ikke kommer med spdif kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå