Eriksendrul Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Her kan du diskutere spillet plants vs zombies garden warfare 2. Selv syntes jeg det er veldig bra, nye characters og spille med. Stor singleplayer del og mer og sette fingra i generelt. Add Eriksendrul på origin hvis du har lyst til og spille sammen =) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Laster det ned til PS4 nå, men det vil nok ta hele natten. Eneste jeg mislikte litt med det første var at det var litt få characters, litt for lite fokus på zombiene og for lite single-player. Alt dette ser ut til å være rettet på nå, så gleder meg enormt. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg syntes det er veldig bra, 6 nye characters + de samme gamle med og uten updates, Og det er også 2-3 nye "klasser" av de gamle. Eneste problemet i spillet som det er nå på PC hvertfall er "Rose", en planta karakter som er veldig ubalansert Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Ja, har hørt mange klage over rosene. Ikke at det gjør meg noe, da jeg bare spiller kampanjene og Garden/Graveyard Ops. Liker spillet ganske bra så langt. Eneste minus er at folk tydeiigvis ikke skjønner at det er mulig å spille mer enn en runde Ops om gangen. Første runde går fint, men jeg blir så godt som alltid sendt tilbake til huben etterpå. Én eneste gang startet vi neste runde, men da slutta hosten etter noen få minutter. Kjipt, men til å leve med. Merket for øvrig også at noen quests fra tavlen krever en viss karakter, og da holder det ikke med en annen variant. Hadde f.eks en quest der jeg skulle bruke en viss skill for Engineer, og da holdt det ikke å bruike Welder, til tross for at det er en annen type Engineer. Kan bli kjip senere når jeg er høyere level, siden alle variantene går opp i level uavhengig av hverandre. Men pytt, gjør ikke stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå