Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Flis i foten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Flott figur, som minner om et maleri av Lars Løken, der en gutt sitter og peller seg mellom tær i vannkanten mens han funderer; et bilde jeg angrer på at jeg ikke kjøpte.. 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Forstår han godt. Er ikke like lett å få ut nei 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Flott figur, som minner om et maleri av Lars Løken, der en gutt sitter og peller seg mellom tær i vannkanten mens han funderer; et bilde jeg angrer på at jeg ikke kjøpte.. Synd du ikke kjøpte bildet, sånne ting er så irriterende! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Forstår han godt. Er ikke like lett å få ut nei Jeg jobber på en trevarefabrikk, og ikke rent sjelden kommer tøffe karer og vil ha hjelp til å dra ut fliser. Kanskje jeg må hjelpe denne karen også.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Vanskelig balansegang mellom lys og skygge. Bildet har et "vart" uttrykk, noe som passer til situasjonen du beskriver. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Vanskelig balansegang mellom lys og skygge. Bildet har et "vart" uttrykk, noe som passer til situasjonen du beskriver. Mvh Ragnar Det var lys og skygge som gjorde at jeg tok dette bildet i dag, egentlig var lyset enda bedre litt før, men det forsvant visst litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 En forb... flis kan være en lei nøtt men de kommer heldigvis ut til slutt etter mye strev . Fine bilder med fint lys/skygge forhold . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg synes du gjengir figuren veldig fint. Passe dybdeskarphet som legger vekt på form og lys fremfor skarpe detaljer. Fin skygge også. Holder en knapp på originalen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hvorfor i flishaugen går du ikke for å finne en pinsett å hjelpe til da. Så er det gjort? Vanskelig å velge, men tror jeg ender opp med V2 som jeg synes har mest nostalgisk preg. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg