Gå til innhold

solgte min new nintendo 3ds xl i fjor. angrer veeeeldig...

autistisk

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte mange spill på nintendo store på denne new 3ds xlen som jeg hadde, men så trengte jeg penger til noe skikkelig viktig og hadde ikke noe annet valg enn å selge 3dsen. Men nå vil jeg gjerne kjøpe en ny å ha for bestandig. Kan jeg gå til min konto i den nye new nintendo 3ds xl og hente de allerede kjøpte spillene mine jeg kjøpte i fjor gratis, sån som man kan på playstation store?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge kontoen din er aktiv kan du gjøre det. Bare å logge på, og laste ned spillene pånytt. Du må kanskje søke dem opp i eshop husker ikke helt. Når du browser butikken vil det stå "Download" istedet for Purchase på spill du allerede har kjøpt på NID'n din.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det tror jeg, gjelder bare for PS og XBOX.

Edit:

Nintendo eShop Purchases Through

Nintendo.com

Select Wii U and Nintendo 3DS digital titles can be purchased through the individual game pages on www.nintendo.com/games. Purchases can be redeemed with a Nintendo Network ID (to automatically push the download to your system)

Endret av Couldnt_Find_Good_Name
Lenke til kommentar

Det tror jeg, gjelder bare for PS og XBOX.

Edit:

Nintendo eShop Purchases Through

Nintendo.com

Select Wii U and Nintendo 3DS digital titles can be purchased through the individual game pages on www.nintendo.com/games. Purchases can be redeemed with a Nintendo Network ID (to automatically push the download to your system)

Ok. Betyr det at når jeg har konto på eshop så ligger network iden min der også, sån at jeg bare trenger å logge meg inn når jeg får den nye new 3ds xlen og laste ned gratis mine tidligere kjøpte spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...