autistisk Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg kjøpte mange spill på nintendo store på denne new 3ds xlen som jeg hadde, men så trengte jeg penger til noe skikkelig viktig og hadde ikke noe annet valg enn å selge 3dsen. Men nå vil jeg gjerne kjøpe en ny å ha for bestandig. Kan jeg gå til min konto i den nye new nintendo 3ds xl og hente de allerede kjøpte spillene mine jeg kjøpte i fjor gratis, sån som man kan på playstation store? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Så lenge kontoen din er aktiv kan du gjøre det. Bare å logge på, og laste ned spillene pånytt. Du må kanskje søke dem opp i eshop husker ikke helt. Når du browser butikken vil det stå "Download" istedet for Purchase på spill du allerede har kjøpt på NID'n din. Endret 27. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Om han har endret passordet og epost adressen på kontoen din, har han eierrett og da kan du ikke få kontoen tilbake. Lenke til kommentar
autistisk Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Om han har endret passordet og epost adressen på kontoen din, har han eierrett og da kan du ikke få kontoen tilbake. Jeg passet på å formatere 3ds konsollen før jeg sendte den til ham. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 da har du fortsatt kontoen din, det er bare å logge inn og laste ned Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er det ikke slik at kjøp via nintendo store blir knyttet til konsollen og ikke til kontoen? Det er grunnen til at man må overføre spillene manuelt dersom man f.eks kjøper en 3ds xl og vil overføre spillene som man har kjøpt på en vanlig 3ds? Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Det tror jeg, gjelder bare for PS og XBOX. Edit: Nintendo eShop Purchases Through Nintendo.com Select Wii U and Nintendo 3DS digital titles can be purchased through the individual game pages on www.nintendo.com/games. Purchases can be redeemed with a Nintendo Network ID (to automatically push the download to your system) Endret 28. februar 2016 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
autistisk Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Det tror jeg, gjelder bare for PS og XBOX. Edit: Nintendo eShop Purchases Through Nintendo.com Select Wii U and Nintendo 3DS digital titles can be purchased through the individual game pages on www.nintendo.com/games. Purchases can be redeemed with a Nintendo Network ID (to automatically push the download to your system) Ok. Betyr det at når jeg har konto på eshop så ligger network iden min der også, sån at jeg bare trenger å logge meg inn når jeg får den nye new 3ds xlen og laste ned gratis mine tidligere kjøpte spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå