Rolf Kristensen Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Grill Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Var så mange symboler på vertikalen der, Rolf, blant disse, vinklene til Citroen (nederest). Om de da ikke skal være vendt oppover.. Men selve grillen, som smalner nedover bringer tanker til England. Rattet der oppe er kanskje beste spor, men det forteller ikke meg noe. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Nei, denne var kinkig du! Er det en Bentley? Tøft bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Du spør vanskelig Roar. Som Helene antyder så har Bentley lignende grillemblem, men om dette er en Bentley er jeg langt fra sikker på. Dette på tross av et detaljert og skarpt bilde av den edle doning. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Æ satser ei krone på Volvo ? Nei har ikke noe peiling, så venter på svaret ? Et fint " grillet " bilde Rolf ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 En flott avbildet grill i sin ærverdige og aldersstegne patina . Flott komponert med masse fine detaljer , flott lys og fine farger . Angående type/modell så er jeg helt blank . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg også tenkte England på grillformen, men ornamenteringen ser mere USA ut. Flott bilde av den vingeskutte veteranen. Kromen kjemper ennå, mens lakken har tapt forlengst. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de reflekterte og hyggelige kommentarene ! Slett ikke lett å gjette hva slags bilmerke dette er, men hvis dere Googler: 1950 Austin Devon A40, så kan dere se hvordan både grill og bil så ut i sine fordums dager Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ble helt supert dette! Flott koloritt. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Dette var tøftt. Liker Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Mange takk Fredrik og Kjell Stian ! Hyggelig at dere likte bildet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg