EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hei har gjerne lyst å prøve meg på noen spill som likner på assasins creed serien eller far cry? og vennligst ikke noe strategi har prøvd meg på både Tomb Raider og civ 5 og jeg likte de veldig godt har noen gode anbefalinger? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Prince of Persia, men er kanskje litt for linært? Fallout spillene blir kanskje litt for åpen igjen? Ellers så har man jo spill som Deus Ex og Mass Effect.. =) Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 plants vs zombies garden warfare 2 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Om det ikke må være helt nye spill, så er stalker serien verdt å sjekke ut. Spesielt nr 1 og 3. Fantastiske spill! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hei har gjerne lyst å prøve meg på noen spill som likner på assasins creed serien eller far cry? og vennligst ikke noe strategi har prøvd meg på både Tomb Raider og civ 5 og jeg likte de veldig godt har noen gode anbefalinger? Rise of Tomb Raider? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Kanskje Metal Gear Solid V. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Kanskje Metal Gear Solid V. støttes Endret 7. mars 2016 av Yippee Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Black Desert Online Kan være ninja i framtiden og springe fritt over alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå