EngineeringStudent Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hei, Noen som vet om billige sykler for herrer? Vil bli brukt til å sykle til skolen og trening, så veldig lite. Bor i Oslo Takk Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Hvor langt har du til/fra skolen? Og hvorfor må det absolutt være så billig? Teller ikke kvalitet og kjørekomfort? Det får man fort ikke hvis man alltid skal gå for det billigste. Edit: dessuten, hvis man legger inn trening i bruksmønsteret kan det fort bli mer enn det du tenker først. Endret 27. februar 2016 av stigfjel Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Auksjonshuset har jevnlig sykkelauksjoner. Det meste selges for mellom 500 og 1000 (i hvert fall når jeg var der for noen år siden). Neste auksjon er 17 mars [link]. Edit: Ser ut til at de har flyttet fra Alnabru og litt lenger utover... Men uansett, billige sykler om du synes brukt er ok. Lenke til kommentar
Chip Salte Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Billige sykler er ofte helt greie de. Bare husk på at du bør gå over å sjekke alle lager, smøring og tilstramming, før du begynner og sykle, og at billige sykler som regel trenger mer vedlikehold. Dermed blir sykkelen kanskje ikke så billig alikevel, når alt kommer til alt, hvis du må sette bort arbeidet til andre. En typisk hybrid ville vel passe best for deg tipper jeg, men råbillige nye hybrider er vel ikke det letteste å få tak i, så jeg ville gått for en "terrengsykkel" som man finner for under 2000 i noen butikk-kjeder, og satt på noen smalere dekk (1.5" eller under). Feite 2" knastedekk kan bli tungt å drasse rundt på og er langt ifra nødvendig på asfalt. Jeg TROR biltema har noen billige og helt greie dekk på 1,5-1,6 tommers bredde. Forslag: https://www.xxl.no/merida-matts-redwood-no-15-terrengsykkel/p/1109215_1_style https://www.gsport.no/produkt/163594/diamant-spectrum-26-terrengsykkel-herre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå