Ragnar Skj Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Kafeliv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Stemningsfullt ! Flott bruk av lys, skygger og s/h. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Fin stemning her! Ble ikke dumt dette Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Fint balansert eksponering og flott svarthvitt jobb. Stemningsfullt. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Stemningsfullt ! Flott bruk av lys, skygger og s/h. Mvh. Rolf Takker Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Fin stemning her! Ble ikke dumt dette Litt ettertenksom situasjon. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Fint balansert eksponering og flott svarthvitt jobb. Stemningsfullt. Takk for at du ville gi kommentar til bildet ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Flott skildring av kafelivet med utsikt mot livet der ute på gaten . Flott komponert og stemningen passer fint i s/hv . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Flott skildring av kafelivet med utsikt mot livet der ute på gaten . Flott komponert og stemningen passer fint i s/hv . Mvh Alec Takk for din svært hyggelige kommentar Alec ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Lurte først på om det var utendørs, men så fikk jeg se noe som minner om snø så da er det nok innendørs i gamlelandet en plass. Fin kombinasjon av lys og skygger. Her tror jeg svarthvit var et godt valg. Fint utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Lurte først på om det var utendørs, men så fikk jeg se noe som minner om snø så da er det nok innendørs i gamlelandet en plass. Fin kombinasjon av lys og skygger. Her tror jeg svarthvit var et godt valg. Fint utsnitt og komp. Roar Hei, og takk for din kommentar. Det er nok ikke snø, men utbrent lys må jeg innrømme. Fokuserte kun på lys/skygge innendørs, det som var ute fikk seile sin egen sjø. En god fotograf ville sikkert maktet å få en jevnere og bedre lyssetting bildet sett under ett. Hadde jeg tatt flere bilder med forskjellig over- og undereksponering enn de jeg gjorde kunne resultatet vært bedre på dette punkt. Ellers er jeg tilfreds med personenes posisjon og positur samt stemningen i bildet. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg