bb2QJffA Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Hei jeg syntes det er utfattelig trist at Note 5 ikke kommer til Norge. Så jeg vil kjøpe den i utlandet. Dessverre er det mye lettere for meg å bare handle den i norske butikker og vite alt funker, og er kompatibelt med simkort , 4G ect..så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg å vite hva eksakt jeg skal se tlf har..om den er på norsk (trenger nødvendigvis ikke være det)hvilket type modell nummer, og hvordan jeg kan se at den funke i norge med norsk simkort? og vil 4G funeger som normalt og trenger jo vanlig lader, med samme stikkontakt vi har i norgealdri kjøpt tlf fra utlandet før! Kunne jeg kanskje fått noen linker? så jeg kan bare trykke kjøp kan jeg handle den på amazon eller ebay fra en sikker selger? eller er det dumt?.. Endret 27. februar 2016 av bb2QJffA Lenke til kommentar
bb2QJffA Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Hvilken velge? Time to ChooseSelect your carrier or a preferred retailer H Hei jeg syntes det er utfattelig trist at Note 5 ikke kommer til Norge. Så jeg vil kjøpe den i utlandet. Dessverre er det mye lettere for meg å bare handle den i norske butikker og vite alt funker, og er kompatibelt med simkort , 4G ect..så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg å vite hva eksakt jeg skal se tlf har..om den er på norsk (trenger nødvendigvis ikke være det)hvilket type modell nummer, og hvordan jeg kan se at den funke i norge med norsk simkort? og vil 4G funeger som normalt og trenger jo vanlig lader, med samme stikkontakt vi har i norgealdri kjøpt tlf fra utlandet før! Kunne jeg kanskje fått noen linker? så jeg kan bare trykke kjøp kan jeg handle den på amazon eller ebay fra en sikker selger? eller er det dumt?.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sjekk denne tråden: Kommer Note 5 til Norge? Noen har listet alle modellene, hvilken som funker best i Norge og hvor du kan kjøpe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå