Tepose. Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg trenger å utvide ordforrådet mitt. Jeg snakker ikke om sylskarpe formuleringer for å imponere topp-politikere og forretningsmenn, men jeg føler ofte at jeg ikke klarer å formulere meg godt nok i den daglige norske talen, selv om det er mitt eget morsmål. Jeg er klar over at å sosialisere med intellektuelle mennesker er den beste måten å gjøre dette på, men hverdagen gir meg dessverre ikke muligheten til dette. Til poenget; jeg trenger norske bøker skrevet av kreative og inspirerende forfattere. Bøker med runde formuleringer som kan brukes i mitt hverdagslige liv. Hvor begynner jeg? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hvite Niggere. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Til poenget; jeg trenger norske bøker skrevet av kreative og inspirerende forfattere. Bøker med runde formuleringer som kan brukes i mitt hverdagslige liv. Jeg forsto ikke hva "runde formuleringer" var. Ordboka sier at rund her betyr omtrentlig. Men det er vel ikke det du mener? Jeg mener ikke å kritisere. Bare lurte på nøyaktig hva du ville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå