*F* Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) EDIT: Dette programmet er rmelig dårlig, la oss la tråden dø i stillhet For mer info se innlegget mitt om ImperiHome i Domoticz-tråden. __________________________________ ImperiHome er et program som kjører på Android/iOS. Programmet er et grensesnitt som ofte kan være enklere og finere å bruke enn det hjemmeautomasjonsystemene selv tilbyr http://www.evertygo.com/imperihome <mer info kommer> _________________________ Hei. Har akkurat startet med Imperihome, og man skal kunne vise kamera direkte i en rute på et fashboard, men får det ikke til, har kunn mulighet til å ha et slikt kamera-ikon jeg klikker på for å få opp bilde, noen som vet hvordan jeg fikser det? Har et Shicam. Endret 27. februar 2016 av Evelen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Fant ut av det, måtte legge til JPEG url, ikke bare MJPEG / RTSP. Vel, tråden kan vel være en tråd dedikert til ImperiHome da dette kan brukes til de fleste systemer og burde nok ha en tråd Lenke til kommentar
stvjfp1 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Alt er relativt tenker nå jeg. Er du på Homeseer, og synes livet er for kort til å holde på med Hstouch, så synes jeg i alle fall Imperihome var midt i blinken. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Brukte Imperihome til Vera for en par år siden. Syns det fungerte greit da, men vanskelig å gå over til noe som er mindre fleksibelt når man har blitt vant til HSTouch. Blir litt som å gå fra Android til iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå