Viperz Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 kan man koble mobiltelefonen sin opp mot den infrarøde sender\mottaker på lydkorte? er ett soundblaster live platinum 5.1 med sånn koblings tinga som sitter i front av kabinette, sånn der cd-rommer kan stå.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har en optisk(innfrarød) inngang på mini disken min... har ikke hatt noe bruk for den enda da men... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har en optisk(innfrarød) inngang på mini disken min Inngangen kan være optisk, men infrarød??? Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er nok bare til en fjernkontroll. Lenke til kommentar
Whuups Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 er vel en fjernkontroll antar jeg.. se f.eks. her http://www.digit-life.com/articles/sbliveplatinum51/ Lenke til kommentar
Viperz Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 vet at den er til fjernkontroll. Men lurte på om man kanskje kunne koble mobilen til den også med noen form for programvare... Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har det samme og har prøvd med Ericssons programmpakke (XTDNC Connect)som fulgte med telefonen - DET funker ikke - men har ledning så har ikke strevd så fælt for å få det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå