N* Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Virtual reality: Introducing PACE-pop & its core understanding - PACE, of: Design R,R&R - Replenishing restoration & repair : Schematic models & planwork, for future web-design I, år: 2016, blir VR sluppet på markedet, for ett par billige, kommersielle pengelapper. Nettdesign, vil ikke lenger, konstrueres helt flatt, for skjerm. Du, sitter gjerne i stolen. Med, brillene på. Og, jeg tenkte at den gjeldende industrien, skal presenteres, som: Objekter, med funksjon. Brukeren, laster ned: En pen eske, som kan inneholde 2-4.stk, av: Håndholdte, objektive funksjonsoppsett. Kunden, skal bruke nettstedet. Som, ett verktøy hvor: Kunden, utforsker og lærer av nett-designet. Og, får kanskje: Ett utkast, av f.eks informasjon, som tekst. Kanskje teksten spruter, ut i rommet. Eller: Bobler og renner, ut. Videre, skal det være mulig, og få resultater ut av: Vill herjing/eksperimentering, med objektet. Videre, har jeg en ide om og snu: WoW & D3, på hodet. Bort, fra all krigingen. Med, det formål og se/analysere: Forebyggende krig, i prosess. Forebyggende krig, har 3 steg: 1. Forebyggende 2. Diplomatiserende 3. Gjenreisende Alle disse, skal man kunne finne. Dersom, man snur nevnte spill: Opp-ned. Jeg, hadde håpet at: Denne typen informative finesser. Skulle kunne gi: Antagelser, mot ett knippe tradisjonelle VR-objekter. Fungerende, i freds-påvirkende sammenhenger. Dersom, forebyggende krig & WoW/D3, ikke skulle passe for: VR-design. Så, vet jeg at: Bokstaven E, fortsatt har 2.stk grener, som enda ikke er nevnt. E: 1. Research, of: Human equality & rights. 2. Research, of: Preventive warfare strategics. 3. Research, of: Natural restoration & replenishment. - Jeg, hadde tenkt at: Bildene, i PACE-illustrasjonen (de, som ligger i skumgummipakken). Skal ligne: Først, en boks med lommer, eller knapper. Under: Displayer, som henger i taket. Eller, kanskje en takvifte? Til høyre: En voksende busk, med mulighet for hurtigvekst. Alle, sammen: Fungerer, og reagerer mot hverandre, i deres animerte, forskjellige utslag. Videre, har jeg fotografert ett håndtak, for og minne om: At hvert objekt, påvirkes av hvordan fingrene beveger seg, rundt objektene. Objektene, må ha: Håndtak. Kanskje, filosoferer jeg: Utenfor VR´s grenser. Dere, får: Korrigere meg. Jeg, hadde iaf. håpet og: Konstruere fredstotemer, og andre fredsobjekter, i VR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Og hvordan har du tenkt til å implementere dette, rent teknisk? Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Og hvordan har du tenkt til å implementere dette, rent teknisk? Protip: ikke les postene fra N* (kan være de gir mening om man er høy på psychedelic drugs) Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Protip: Dont do drugs. Endret 1. mars 2016 av Dan-Levi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå