Thomas 27 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har ingen peiling angående kjølepasta. Skal sette sammen en PC nå, det meste virker idiotsikkert, men dette med kjølepasta har jeg ingen peiling på. Noen som kan gi meg noen tips. Begynn helt i fra scratch. Altså, hvor, hvor mye og hvordan. Jeg har en AMD XP1700+ og en Cooling Fan For AMD W. 1BBF TTL <29dB (Low Noise)Up To 1.7GHz Up To XP2000+. Syns jeg har sett noe om at man ikke alltid trenger bruke kjølepasta. Stemmer dette? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Finnes mange mennesker i verden som ikke bruker kjølepasta... Men dersom du trenger ekstrem kjøling, kan pasta være litt fordel... Jevner ut tomrom mellom core/flate-som-skal-kjøles og kjøleren itself. Lenke til kommentar
Thomas 27 Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Javel, så det du mener er jeg ikke trenger å tenke på dette med kjølepasta? Bare sette på plass prosessor og vifte? Trodde at siden kjølepastaen fulgte med viften, så måtte jeg bruke den? Lenke til kommentar
BadGuy Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Ta en titt het Thomas: http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Der står det du trenger å vite. :smile: Lenke til kommentar
BadGuy Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Ta en titt her Thomas: http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Der står det du trenger å vite. :smile: Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 12:03, Thomas 27 skrev:Javel, så det du mener er jeg ikke trenger å tenke på dette med kjølepasta? Bare sette på plass prosessor og vifte? Trodde at siden kjølepastaen fulgte med viften, så måtte jeg bruke den? Du kan jo bruke sidene til viften om påføring av pasta.. Eller HW sidene som viser på test hva man gjør... Det er jo en fordel å holde tempen nede da. Man kan spare både CPU og MB dersom man er nøye . Men du kan jo bare ta pastaen på med en finger til og med. Skulle ikke være vanskelig Lenke til kommentar
Thomas 27 Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Takker for all hjelp. Ser relativt elementært ut ja. Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå