Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør dere brukere å ligge ut bilder som viser hvordan dere ser ut?


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg så en tråd på et annet forum på nettet. Der lå folk ut bilder av ansiktet sitt. Tør dere å ligge ut bilder av hvordan dere ser ut?. Jeg tror jeg tør å vise deler av meg men ikke ansikt. Anonymous poster hash: c77e6...209

Se til venstre for denne posten.

 

Edit: skal man stoppe nettmobbing må posting med bilde og fullt navn være minstekravet.

 

Når man diskuterer som anonym, så er det bare det man sier som er relevant. 

 

Du får ikke til å nettmobbe noen om ingen vet hvem du er, så den påstanden tror jeg ikke funker helt. Det er derimot lett å finne info om en person og gå til personlige angrep når man har fullt navn og bilde.

 

 

Og noen liker å være anonyme. :) Jeg liker å være anonym for da kan jeg jo skrive om alt mulig her inne, uten at det blir for personlig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tør, men ser ikke behovet. Litt av poenget for mange her inne er å være anonym :)

Ja hehe, mulig har jeg missforstått disse forumene. Den gangen jeg laget brukeren så gjorde jeg det for å få tips og råd av andre, og for å gi tips og råd til andre. Det kunne være alt fra noe man lurte på anngående de dypeste private saker som man ikke kan fortelle til andre, eller til helt vanlige saker. Hehe så mulig meg som har missforstått slike forum. ;) . Hadde jeg visst at dette var et forum der man skulle vise hvem man var, så hadde jeg aldri skrevet alt jeg har skrevet. Da hadde jeg holdt private sakene mine hemmelig :D

 

Enig med deg i at for mange er det et poeng å være anonyme på slike forumer. På andre forumer som facebook, osv, så ser jeg ikke behov for å være anonym, men der skriver jeg ikke det jeg skriver om her inne ;) . Skriver ikke om sex, kjærlighetssorg,  råd om dating, og slikt på facebook. Vil jo ikke at alle skal vite om sånnt  ;)

Greit mange mener man skal stå for alt åpent ut her i livet, men jeg mener at noen saker vil man ha privat, derfor anonym. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

På dette forumet har jeg ikke giddi å ta anonymiteten så seriøst. Ligger både bilde av meg og det meste om meg her.

På noen andre forum så har jeg valgt en litt annen strategi.

Det må du få velge selv. Hadde jeg ikke skrevet så mye om anonyme private saker, så hadde jeg faktisk kunne lagt ut bilde av meg jeg også. Men jeg har skrevet for mye om mine dypeste hemmeligheter her inne hahahaha. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vi vente fortsatt, hjerteliv.. Du som har 9-10 mannetilbud hver dag må være en av Norges vakreste ;)

 

Så hvor er bildet?

Ohhh Nei nei nei nei nei....!!!!! , hvorfor blir jeg hele tiden dumpet da? ;)  Jeg tror at de først ikke har tatt på seg "brillene/linsene, og når de ser på meg nærmere så var jeg ikke bra nok allikevel ;) . Disse mannfolkene som tar kontakt og forsøker seg bør få seg briller! Eller så er de helt desperate av å ha seg noe!. 

 

Er det deg på avatarbildet Sebby? . Du ser både ung og pen ut dersom det er deg. :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Vi vente fortsatt, hjerteliv.. Du som har 9-10 mannetilbud hver dag må være en av Norges vakreste ;)

 

Så hvor er bildet?

Ohhh Nei nei nei nei nei....!!!!! , hvorfor blir jeg hele tiden dumpet da? ;) Jeg tror at de først ikke har tatt på seg "brillene/linsene, og når de ser på meg nærmere så var jeg ikke bra nok allikevel ;) . Disse mannfolkene som tar kontakt og forsøker seg bør få seg briller! Eller så er de helt desperate av å ha seg noe!.

 

Er det deg på avatarbildet Sebby? . Du ser både ung og pen ut dersom det er deg. :)

Det er ikke utseende som bestemmer om jeg elsker dama, det er hennes personlighet og vesen. Du bryr deg bekymringsfullt mye om utseende.

Lenke til kommentar

 

 

Vi vente fortsatt, hjerteliv.. Du som har 9-10 mannetilbud hver dag må være en av Norges vakreste ;)

 

Så hvor er bildet?

Ohhh Nei nei nei nei nei....!!!!! , hvorfor blir jeg hele tiden dumpet da? ;) Jeg tror at de først ikke har tatt på seg "brillene/linsene, og når de ser på meg nærmere så var jeg ikke bra nok allikevel ;) . Disse mannfolkene som tar kontakt og forsøker seg bør få seg briller! Eller så er de helt desperate av å ha seg noe!.

 

Er det deg på avatarbildet Sebby? . Du ser både ung og pen ut dersom det er deg. :)

Det er ikke utseende som bestemmer om jeg elsker dama, det er hennes personlighet og vesen. Du bryr deg bekymringsfullt mye om utseende.

 

Jeg tenker lett at jeg har blitt dumpet pga utseende. Det er derfor jeg blir så tankefull anngående det. For jeg vet at jeg er en snill jente. Det eneste er at jeg jeg har blitt litt drama når jeg har blitt ignorert , såret og dumpet. Men i forholdene har jeg oppført meg beskjedent, vært snill og hyggelig. Derfor tenker jeg lett at jeg ble dumpet og totalignorert pga utseende eller sexualitet. Men håper det ikke er sånn.   ;). Men samtidig håper jeg ikke at jeg er dumpet pga personligheten min. Men jeg vet at jeg er snill, og det har de beskrevet meg som i det vi var i lag. 

Da eksen min gjorde det slutt så sa han at jeg var en topp jente, med topp personlighet, snill og flott utseende, og at det ikke var noe som helst galt med den jeg er. Og det mener jeg stemmer, så lenge jeg ikke blir såret og ignorert. Da kan jeg bli litt drama, og det vet jeg at jeg har blitt. Men gjelder å finne fornuften. 

 

Utseende mitt: jaja, hadde jeg lagt ut et bilde: så lurer jeg på hva dere hadde sagt ;) hahahaha...Tror dere er nyskjerrige ;)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Vi vente fortsatt, hjerteliv.. Du som har 9-10 mannetilbud hver dag må være en av Norges vakreste ;)

 

Så hvor er bildet?

Ohhh Nei nei nei nei nei....!!!!! , hvorfor blir jeg hele tiden dumpet da? ;) Jeg tror at de først ikke har tatt på seg "brillene/linsene, og når de ser på meg nærmere så var jeg ikke bra nok allikevel ;) . Disse mannfolkene som tar kontakt og forsøker seg bør få seg briller! Eller så er de helt desperate av å ha seg noe!.

 

Er det deg på avatarbildet Sebby? . Du ser både ung og pen ut dersom det er deg. :)

 

Tja, vet ikke hvorfor de dumper deg jeg. Men folk ser vel ikke så dårlig? ;)

 

Jepp det er meg Takk for fine ord. Og de stemmer ;)

Lenke til kommentar

 

Vi vente fortsatt, hjerteliv.. Du som har 9-10 mannetilbud hver dag må være en av Norges vakreste ;)

 

Så hvor er bildet?

Ohhh Nei nei nei nei nei....!!!!! , hvorfor blir jeg hele tiden dumpet da? ;)  Jeg tror at de først ikke har tatt på seg "brillene/linsene, og når de ser på meg nærmere så var jeg ikke bra nok allikevel ;) . Disse mannfolkene som tar kontakt og forsøker seg bør få seg briller! Eller så er de helt desperate av å ha seg noe!. 

 

Er det deg på avatarbildet Sebby? . Du ser både ung og pen ut dersom det er deg. :)

 

 

Eller kanskje din personlighet/intelligens ikke scorer like høyt som ditt utseende? Sorry...

 

 

Men det er ganske vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...