oleskaren Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg har en IBM Model 30-286 der jeg prøver å finne ut hvilket operativsystem den kjører. Menysystemet fungerer slik at jeg har en side med programmer som er installert og en tilhørende tast for å starte programmet (for eksempel "T" for å starte tegneprogram). problemet mitt er at bakgrunnsfargen på menyen er endret slik at tekst og bakgrunn har samme farge og jeg kan dermed verken se eller finne ut hvordan jeg skal endre det tilbake. Om noen vet eller har tanker om hvilket operativsystem den kan kjøre hadde jeg vært veldig takknemlig da jeg kan prøve å emulere det for å finne tilbake til rette farger på den aktuelle pcen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Etter litt lett googling kan det virke som den kjører OS/2? Lenke til kommentar
oleskaren Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Etter litt lett googling kan det virke som den kjører OS/2? Var det jeg trodde først også, men er nok ikke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå