Complexity Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hei! Tror jeg vet hva vedkommende mente med denne beskjeden, men lurte på om noen kunne oversette det for meg? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Kan det være noe sånt som "Jeg er forvirret, men [de] har lånt denne her [refererer til Baymax ned i venstre hjørne]" som en referanse til at BB-8 likner på Baymax? Men jeg er virkelig usikker... Aldri hørt ordet "こんどう" før, og er usikker på om お借りしています er aktiv eller passiv i denne setningen. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Takker for svar!Stod på døren til en dusj hvor sluken var tett så ville tro det skulle stå noe om det, men ble veldig forvirret av tegningene Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er heller ikke sikker, men kanskje こんどう er et navn. Så det blir "Kondou låner denne siden". Og at tegningene er urelatert. お借りしています er ihvertfall ydmyk form av "låner". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå