AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hei, er ei jente med samboer som lurer på hvor og hvordan det er best å komme i kontakt med andre venner, gjerne andre par? kan fort bli litt ensidig i hverdagen, alltid hyggelig med nye bekjentskaper! Anonymous poster hash: 92294...fdd Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Klubb? Studerer du så er det bare å bli med andre i klassen / ish ut. Jobber du så hør om folk skal ut i helgen og bli med. hvor er du/dere fra? Endret 27. februar 2016 av GtHoo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Gutt, studerer medisin, 19. Hvis du vil bli kjent kan vi sikkert treffes rundt påskeferien, da er jeg tilbake til Noreg Eller så finnes det alltid andre muligheter; biblioteket, idrett, starte i en klubb om noe du interessert i, bli venn med venners venner og fortsette derfra. Tja, uendelige muligheter. Anonymous poster hash: 9a5da...100 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Vi holder til i Oslo Ja, blir gjerne kjent med dere her inne Anonymous poster hash: 92294...fdd Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Bor i gjøvik pga studie, ellers er jeg i oslo ish området. Er med på noe ellers, men passer ikke hver helg. Men bare hvis du vil Endret 27. februar 2016 av GtHoo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Bor i Oslo. Dere må gjerne oppgi alderen deres og! Anonymous poster hash: 9a5da...100 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Vi er 21 og 22 år gamle. Vi deler noen interesser men langt ifra alle, så er åpen for å treffe noen på tomannshånd også! Hvor gamle er dere her? - trådstarter Anonymous poster hash: 92294...fdd Lenke til kommentar
Snøulven Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Skal flytte til Oslo til høsten for å gå på skole. Om noen er intressert i å bli bedre kjent med meg så bare ta kontakt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Dere kan prøve å invitere flere single venner av motsatt kjønn med på ting, for eksempel middag hos dere, og se om noen av dem blir kjærestepar. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Dere kan prøve å invitere flere single venner av motsatt kjønn med på ting, for eksempel middag hos dere, og se om noen av dem blir kjærestepar. Det var en god idé. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Kanskje hakket eldre enn dere, men jeg er en enslig kar på 25 som bor i Jaren området som er sånn 50-50 mellom Oslo og Gjøvik. Om dere kjeder dere kan vi sikkert hilse ^^; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå